En god idé utgår oftast från dig själv och dina behov. Med egen erfarenhet av att anlita städföretag där resultat inte blev det vi önskade föddes idén att starta företaget Glowing Homes.
När företaget startade var det både utifrån våra egna erfarenheter men också då vi förstod att behovet fanns hos fler än oss. Vi såg bland annat vikten av att anställa professionell personal med relevant utbildning och erfarenhet för att utföra de uppdrag som kommer in till företaget.
De möbler och prylar som finns i ditt hem är en investering och investeringar behöver omhändertas och vårdas på rätt sätt. Vi vet att det är en investering och ett risktagande att anlita en städfirma då främmande personer kommer in i ditt hem.
Vår personal är vår stolthet och våra starkaste resurser, det är de som gör vårt företag till vad det är. Det vill vi ska synas oavsett vilken tjänst som vi anlitas för. Det ska även vara personer du kan lita på och känna förtroende för.
All vår personal är ansluten till kollektivavtal, vi erbjuder utbildning och utveckling, och värnar om att de både ska vara stolta och kunna försörja sig på sitt arbete.
Förutom de tjänster företagets personal själva kan utföra finns ett stort kontaktnät som ger oss den unika möjligheten att erbjuda dig som kund en helhetsentreprenad.
Företaget och medarbetarna
Det ska vara roligt att gå till jobbet, då får vi också bäst resultat. Därför ser vi till att vi i allt vårt arbete, från mötet med kunden till utvecklingen av företaget och medarbetarna, arbetar utifrån värderingarna - glädje, kompetens, utveckling och engagemang.
Värderingarna ger oss riktning och motivation under varje arbetsdag. För oss är det viktigt med medarbetare som känner sig delaktiga, att de vågar tänka nytt, ta ansvar och är stolta över det yrke det utövar. En del i detta är att låta samma personal utföra uppdraget hos dig varje gång.
Vi vet att stolta medarbetare ger bra resultat och nöjda kunder.
Kollektivavtal är en
Alla våra medarbetare är anslutna till kollektivavtal. Kollektivavtalen kompletterar lagar och förordningar samt interna policys och riktlinjer och säkerställer att all personal har avtalsmässiga löner, försäkringar, semesterersättning och pension.
På företaget finns skyddsombud och skyddskommittémöten genomförs flera gånger under året.
Hela koncernen är certifierade enligt OHSAS 18001:2007 som säkerställer ett arbete för en god arbetsmiljö.
För din och vår trygghet ser vi till att all vår personal på Glowing Homes har undertecknat ett tystnads- och sekretessavtal i samband med anställningen. Det innebär att ingen information om våra kunder lämnas ut till parter utanför Gör rent. Som krav för anställning ser vi även till att utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister kommer oss tillhanda.
Du känner lätt igenom vår personal på arbetskläderna som bär vår logotyp och självklart kan de legitimera dig om så krävs.
Nya medarbetare genomgår en internutbildning för att säkerställa att tjänsterna utförs i enlighet med våra riktlinjer. Utbildningen består av både praktik och teori. Regelbundna uppföljningar av utbildningen genomförs med jämna mellanrum för att hålla kompetensen aktuell och uppdateras med nya rön och metoder.
Kontakta oss antingen genom att ringa på
maila på boka@glowinghomes.se eller fyll i formuläret på bokningssidan.
En representant från GlowingHomes ringer upp och bokar en lämplig tid för möte.
Under mötet går vi igenom i detaljerna för de tjänster ni vill ha utfört. Utifrån det skräddarsyr vi de tjänster som ligger till grund offerten och priset
Offert skickas till er för påseende.
Därefter återkopplar vi och bokar in datum och tid för utförande
Dags att komma hem till er och utföra de tjänster ni beställt.